Standardy świadczenia usług
STANDARDY PRACY I ŚWIADCZENIA USŁUG:
- Profesjonalizm – naszym przewodnim hasłem jest: PROFESJONALNIE I RZETELNIE. Największy nacisk kładziemy na wysokie standardy pracy. Zatrudniamy i współpracujemy jedynie z wysokiej klasy specjalistami, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie niezbędne do wykonywania powierzonych im zadań.
- Wysoka jakość usług – bez względu na wykonywaną usługę zawsze dbamy o wysoką jej jakość. Ostateczny efekt naszych prac cechuje zawsze najwyższy standard zarówno w zakresie formy wykonania, jak przede wszystkim merytorycznych rozwiązań. W celu zapewnienia wysokiej jakości usługi, jej wykonanie jest zawsze kontrolowane przez co najmniej dwóch niezależnych fachowców w danej dziedzinie.
- Terminowość – w zakresie świadczonych usług, ze względu na ich specyfikę, niezwykle istotnym jest dla nas termin wykonania usługi. Terminowość odgrywa niebagatelną rolę niewątpliwie w świadczeniu usług związanych z terminowym składaniem deklaracji, zeznań, informacji do odpowiednich organów urzędowych. W celu terminowego wykonania usług zawsze dbamy o to, aby dokumenty zostały sporządzone z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby nie powstało nawet minimalne ryzyko związane z zachowaniem odpowiednich terminów.
- Dokładność – to cecha niezbędna do prawidłowego dokonywania rozliczeń rachunkowych, podatkowych … ale nie tylko. To także celne rozwiązania podatkowe uwzględniające niuanse przepisów podatkowych wg zasady DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH. My je widzimy i wykorzystujemy dla dobra Klienta.
- Stałe pogłębianie wiedzy – to standard związany z ciągłymi zmianami przepisami prawnymi, a w szczególności przepisami prawa podatkowymi. O ciągłym pogłębianiu wiedzy świadczą nasze artykuły, które opisują na bieżąco zmiany ustaw podatkowych i ich konsekwencje dla podatników.
- Indywidualne podejście do klienta - Każdy nasz klient jest inny, innych rozwiązań i usług oczekuje. Nie istnieje jeden sposób postępowania, jeden rodzaj usług bo każdy podmiot ma inne potrzeby. To my dopasowujemy się do Kleinta, a nie Klient do nas.
- Dyskrecja i tajemnica zawodowa – to cechy, które wynikają z obowiązujących w zakresie świadczenia przez nas usług – ustaw. My w pełni respektujemy obowiązki nałożone ustawą i zapewniamy pełną dyskrecję. Tajemnica zawodowa to dla nas oczywistość.
- Partnerstwo – jesteśmy dla Klienta partnerem – nie narzucamy własnych rozwiązań, nie decydujemy za Klienta. W ramach współpracy z Klientem wypracowujemy dla niego najlepsze rozwiązanie. Rozmowa to podstawa do w naszych kontaktach z każdym Klientem.